Малък, но могъщ

Как да убедите потребителите в качеството на своите продукти – “Малък, но могъщ” 7

  Като производител на занаятчийски храни и напитки вероятно си мислите, че качеството е първото нещо, с което да изпъкнете сред масовите продукти на по-големите си конкуренти. За съжаление то не винаги е толкова очевидно Прочетете повече…

Малък, но могъщ

Защо е важно да познавате отблизо своите клиенти – “Малък, но могъщ” 6

  Един от най-мощните инструменти за малките производители на храни и напитки е комуникацията лице в лице с техните потребители. Независимо дали това става през фермерските пазари, с продажбите на кулинарни фестивали, директно от фермата, Прочетете повече…

Малък, но могъщ

Произходът на храните като пазарно предимство – “Малък, но могъщ” 4

  Произходът на храните и напитките вече е утвърден фактор (наред с вкуса, качеството, здравословните ползи, удобството и т. н.), който влияе върху избора за покупка. Потребителите все повече търсят информация за произхода заради нарастващата Прочетете повече…

Малък, но могъщ

Бъдете компетентен експерт по своите продукти – “Малък, но могъщ” 5

  Не подценявайте ролята на експертността си за своите продукти. Вие имате живото познание за храните и напитките, които произвеждате, както и разбиране за тяхното позициониране, независимо дали осъществявате маркетинг или контактувате с потребителите. В Прочетете повече…

Малък, но могъщ

Как да бъдем гъвкави в бизнеса със занаятчийски храни – “Малък, но могъщ” 3

  Ключово предимство на собствениците на малки бизнеси в земеделието и храните е гъвкавостта – да си способен да действаш бързо, да правиш значителни промени в продуктите си и цялостния си бизнес модел. Тук е Прочетете повече…