МЕТРО България търси дългосрочни партньори за програмата „Бъдеще за автентичните млечни продукти“


• До 20 май 2018 МЕТРО търси партньори за програма „Бъдеще за автентичните млечни продукти“. Програмата е насочена както към малки локални мандри, така и към по-големи млекопреработватели.
• МЕТРО ще предложи стратегическо партньорство, реализация и популяризация на автентични български млечни продукти.
• Повече информация относно кандидатурата и изискванията можете да намерите на www.metro/BG.milk

До 20 май МЕТРО очаква заявки от български мандри и млекопреработватели, за да организира с тях съвместното им производство и реализация на местния пазар на прясно и кисело мляко, сирене, и кашкавал. Разработената програма „Бъдеще за автентичните млечни продукти“ ще цели да популяризира българските млечни храни, произведени по традиционен начин. Потенциалните партньори ще трябва да представят набор от докуемнти и да отговарят на стандартите за качество, очаквани от компанията.

МЕТРО ще предложи стратегическо и дългосрочно партньорство, реализация на уникални млечни продукти, популяризация на съответните марки и продукти, както и бъдещо сътрудничество за износ в Европейски съюз (ЕС). МЕТРО ще съдейства на бъдещите си партньори и ще разясни детайлно процеса на работа, възможностите за подкрепа и сътрудничество.

„Българските млечни продукти са кулинарната емблема на България. МЕТРО си поставя за цел да ги върне на трапезата във всеки български дом, както и да ги предложи, чрез професионалните си клиенти от туристическия бранш, на чужедстранните гости в зимните и летни курорти на страната.“, сподели Георги Гърневски, ръководител на програмата „Бъдеще за автентитните млечни продукти“.

За да кандидатсват, млекопреработвателите ще трябва да подготвят следната информация:
– Кратко представяне на мандрата
– Попълнен въпросник
– Копие от лабораторен анализ за продуктите, посочени във въпросника
– Снимки на продуктите и етикетите
– Грамоти и отличия от изложения и конкурси (ако такива са налични)
– Автентични рецепти и традиции, свързани с млечните продукти от конкретния регион

Пакетът от документи трябва да се изпрати до 20 май 2018 на адрес:
Метро Кеш енд Кери България
Гр. София, бул. Цариградско шосе 7-11 км,
Административен вход – за отдел „Млечни“- програма „Бъдеще за автентичните млечни продукти“

През 2017 МЕТРО България даде старт на новия си модел в търговията с плодове и зеленчуци, и месо, разчитащ на директно партньорство с близо 200 малки земеделски производители в регионите, в които оперират 11-те магазина на компанията. Програмата, наречена „Отгледано с грижа в България“, превърна МЕТРО в посредник между местните земеделски производители и професионалните му клиенти от хотелския и ресторантьорски бизнес. Сега, „Отгледано с грижа в България“ насочва усилията си и към млечните храни и продукти.

Програмата „Бъдеще за автентичните млечни продукти“ цели да даде шанс, както на по-малки мандри, така и на по-големи млекопреработватели, да представят своя асортимент. За МЕТРО е важно да популяризира традиционните български млечни продукти, за да могат повече клиенти да се докоснат до вкуса им. Повече информация относно кандидатурата, изискванията и дoкументите за попълване може да бъде намерена на www.metro/BG.milk

Публикуване на коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.