СЪБИТИЯ


Текущо

МЕТРО България, в партньорство с LocalFood.bgSlow Food БългарияGourmet Publishing и Sofia Invest Agency, ще търси до 2 октомври аветнтични и здравословни храни, които хората в големия град все повече предпочитат, за да направят ежедневната си диета по-природосъобразна, а трапезата си по-вкусна.

Конкурсът ще оцени най-добрите бизнес идеи за традиционни и здравословни храни, инициирани от стартиращи малки и микро предприемачи. Той е предназначен за фермери, производители и търговци в начален етап на дейността си – с история под 3 години и с персонал под 10 души, както и за такива, които все още нямат регистрирана фирма.

Минали – заминали

Конкурсът “Новите успели” отличи най-добрите идеи за микро бизнес в земеделието и храните, стартирали дейност през 2016 година.  Малки фермери, производители и търговци на занаятчийски храни споделиха как постигат промени в неблагоприятаната за тях нормативна и бизнес среда в България и какви нови подходи за постигане на устойчиво развитие прилагат.

Българска стопанска камара съвместно с мрежата Localfood.bg организираха специализирана работилница, насочена към малки и средни предприятия, занаятчийски производства и стартиращи бизнеси в сектор храни и напитки.
Конференция “Бъдеще за местните храни” се проведе на 22 февруари 2017 в Международен панаир Пловдив в рамките на Мегафорума АГРА. Събитието имаше за цел да анализира препятствията и възможностите пред стартиращите микро бизнеси в секторите “Земеделие” и “Храни” и да представи успешните модели и практики на бизнесите със занаятчийски и фермерски храни.
Local Food Design 2016 представи авторски разработки на фермерски, занаятчийски и селски храни с фокус върху техния красив външен вид и опаковки, характеризиращи облика на традициите, селската култура и ръчното творчество.